lauantai 29. marraskuuta 2014

Joulukalenterin odotusta

Hei,
Täällä taitaa alkaa taas tapahtumaan kummia :)
Kirjoittelin täällä jo viime joulun alla ahkeraan, emännän tietämättä asiasta mitään *tirsk*. En tiedä seurasitko silloin touhujani. Kerronpa aluksi hieman itsestäni. Minä olen Topias, olen kotitonttu.
Viime joulun alla ystäväni joulutonttu Nestori, antoi minulle tehtävän ratkaistavaksi, joka olikin sangen visainen. Onneksi sain sen ratkaistua :)
Mistä tänä vuonna kirjoittelen, "hmmmm" se on vielä arvoitus, mutta huomenna jo raotan ensimmäistä luukkua :)
Huomiseen!                                     
  Topias
"Jos iltaisin kuulet ikkunan takaa kilinää,
tai sänkysi alta mörinää, -älä pelästy.
Se on vain minun lähettämäni pieni tonttu,
joka salaa katsoo, että sinulla on kaikki hyvin!
Ja jos näet ikkunastasi loistavan kirkkaan tähden,
se on sen taskulamppu,
jonka se kiireissään hukkasi. "

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sukkia, sukkia

 Heips, Vielä ei ole ollut niin lämmintä, että patiolla olisi tarjennut neuloa. Takatalvi on tuonut tullessaan välillä räntää, vettä ja lunt...